Saturday, April 15, 2023

Bisnes Online Terbaik 2023 untuk Wanita Dengan Modal Rendah


Ada orang hujung minggu dia buat duit. Ada orang hujung minggu dia perabiskan duit. Anda yang mana?
 
Nak mulakan bisnes online? Mulakanlah tanpa hutang. Modal kena ada tapi bukanlah sampai membebankan! Memulakan bisnes online ketika di waktu lapang juga lebih mudah dari bermula sewaktu sesak. Setuju ke setuju? 

Ramai wanita bekerja yang berminat untuk membuat pendapatan sampingan, tapi ramai juga yang tidak tahu caranya? Sayalah one of them. Saya start bisnes online dengan zero, 13 tahun lepas. Berjinak-jinak mencari pendapatan tambahan tanpa perlu meninggalkan pekerjaan yang sedia ada demi memburu impian bekerja dari rumah (WAHM).

Tiada dalil mengatakan kena pandai bisnes baru boleh berbisnes. Semuanya boleh belajar. Jom belajar dan berubah. Sudah mula fikir nak start bisnes online apa? Jom jana income tengah bulan dengan Bisnes Shaklee. Saya ajarkan, nak?


5 SEBAB MENGAPA SHAKLEE BISNES ONLINE TERBAIK


1- MODAL KECIL POTENSI BESAR

Dengan hanya bermodalkan RM35 sahaja, iya RM35 sahaja, anda sudah boleh jadi ahli Shaklee. Tak payah pun nak buat loan beribu-ribu. Dengan RM35, anda pilih nak makan sendiri atau nak mulakan bina bisnes. Tepuk dada tanya hati, anda decide!

Selepas Daftar Ahli, anda sudah boleh terus beli produk Shaklee dengan Harga Ahli (20% diskaun) dan mula belajar cara nak mulakan bisnes Shaklee anda. Mudah je kan!



2- PRODUK BERKUALITI, BERKESAN & REPEAT ORDER TINGGI

Jaminan produk Shaklee yang semulajadi dan selamat menambah keyakinan saya terhadap bisnes ini. Kita tentu tidak mahu produk yang dijual kepada orang ramai memberi risiko terhadap kesihatan sendiri, keluarga apatah lagi kepada orang lain kan?

Sebab itulah saya tidak ragu-ragu amalkan produk Shaklee dalam setiap fasa kehidupan saya, baik ketika bekerja, hamil, menyusukan anak, berpantang. Malah saya juga sangat yakin untuk berkongsi kebaikan produk Shaklee dengan suami, anak-anak dan ibu ayah serta adik beradik saya kerana yakin ianya ada kajian klinikal, dan bukanlah produk sebarangan timbang kilo. 


Shaklee juga turut punya kekuatan pada repeat order. Kebiasaanya orang akan order lagi dan lagi. Kenapa? Sebab produk Shaklee berkualiti dan sangat berkesan. Buktinya, saya lihat permintaan pelanggan saya yang setia sejak 10 tahun yang lepas. Ini menunjukkan permintaan terhadap produk Shaklee tidak pernah putus dan sentiasa ada permintaan di pasaran. Ini lah yang saya mahukan dalam bisnes saya. Shaklee bukan produk bermusim.

Shaklee menemukan kami, dari stranger kepada customer, 
user tegar produk kemudian sahabat, bisnes partner dan Duta Shaklee. 
#ShakleeEffect



3- JANA INCOME TANPA HAD


Yang ini paling best. Dengan Shaklee, potensi pendapatan tanpa had. Selain dari dapat beli produk dengan Harga Ahli, dan dapat Cash Bonus (5%-21%), Shaklee juga ada menawarkan lebih dari itu bagi ahlinya yang berminat dan SERIUS BERBISNES. 

Shaklee ada 12 cabang income, bukan sekadar Untung Runcit, i.e Cash Bonus,  Car Bonus, Incentive Bonus serta Incentive Trip Percutian bersama Shaklee atau Umrah.


Syukur Alhamdulillah, walaupun pada awalnya saya join Shaklee ini cuma untuk makan sendiri sambil jayakan penyusuan susuibu 2 tahun anak saya, tapi sejak nampak PELUANG yang Shaklee tawarkan, saya mula serius bisnes Shaklee sejak November 2010. Tak sangka, dari saja-saja register, rupa-rupanya BESTNYA JADI AHLI SHAKLEE!


4- SYARIKAT YANG KUKUH DAN DIPERCAYAI


Apa guna punya produk yang bagus dan plan pampasan bonus yang tinggi jika syarikat tidak kukuh dan bertahan lama. Betul tak? 

Company Shaklee ditubuhkan di USA pada tahun 1958, dan masuk ke Malaysia pada tahun 1995. Alhamdulillah, dari 1995 Shaklee Malaysia telah sentuh dan bantu berbakti kepada mereka yang inginkan kehidupan dan kesihatan yang lebih baik serta tidak pernah gagal bayar bonus kepada semua ahli Shaklee yang layak.

Di Shaklee kita telah mempunyai  rekod pencapaian yang berkembang maju sejak 65 tahun lalu dalam perniagaan dan lebih daripada 100 tahun inovasi dalam produk pemakanan.  Inilah bukti company Shaklee adalah company yang kukuh dan stabil. 

Tahukah anda, Shaklee perintis industri kesihatan dan kesejahteraan yang berkembang pesat. Permintaan untuk perniagaan dan pendapatan tambahan akan terus meningkat dan cara yang lebih baik untuk lakukannya ialah dengan Shaklee. Biiznillah.

Total jumlah bayaran bonus Shaklee kepada ahli sepanjang 3 tahun 
2020 sehingga 2022. RM372 Juta gais. Best ke best sangat?!


5- BISNES ANYTIME, ANYWHERE


Klik Klik dihujung jari, dah boleh buat bisnes. Walaupun sibuk dengan kerjaya, keluarga mahupun bercuti, anda masih boleh menjalankan Bisnes Online Shaklee dimana sahaja dan bila-bila masa. 24/7, 365 hari di mana-mana sahaja. Best kan! Tiada alasan bagi yang mahu.

Shaklee memudahkan cara melakukan perniagaan dengan sediakan;

(1) Cawangan Shaklee yang sah diseluruh Malaysia. Boleh walk in or call in untuk belian di kaunter. Take note branch operating hour, address and contact no disini.




(2) Website yang mudah digunakan untuk submit order secara Online di WWW.SHAKLEE.COM.MY.



Sangat mudah. Klik Klik produk pilihan > submit order > buat bayaran secara online, dan Shaklee akan urusan segalanya. Dari bungkus produk dan hantarkan produk sehingga ke pintu rumah customer anda di seluruh Malaysia. Setel!

Mudah kan, tak perlu simpan stock, tak perlu packing barang, tak perlu pergi postage. Semua company boleh uruskan!  
Dalam website ni juga, kita boleh track info order dan progress bisnes Shaklee kita secara real-time.


(3) Bahan pemasaran di channel Telegram dan Shaklee Today

  

Shaklee turut sediakan bahan pemasaran dan peluang latihan dan pembelajaran untuk anda mulakan perniagaan dan bantu anda untuk berkembang di channel Telegram dan Shaklee Today. Join dan Subcribe laju-laju untuk dapatkan infor terkini.

Tugas kita hanya share kebaikan produk Shaklee disemua medium sosial media yang ada.


SUSAH KE BISNES SHAKLEE NI?


Team kami, Rise Family buat bisnes Shaklee dengan 3 cara simple. 

1. Guna - jadikan diri sebagai testimoni yang terbaik. Maknanya anda perlu guna dan rasai sendiri keberkesanan produk Shaklee #shakleeEffect terhadap anda dan keluarga.

2. Kongsi - Berkongsi tentang kisah story anda bersama Shaklee dengan keluarga, teman-teman, jiran tetangga serta sesiapa sahaja.

3. Bina - Kembangkan kumpulan anda dengan bantu teman-teman untuk guna dan berkongsi perkara yang sama serta layakkan diri untuk nikmati 6 tahap bonus kepimpinan apabila anda naik pangkat. Apakah ia? Jom dapatkan maklumat lanjut.


Inilah sebabnya saya sayang sangat dengan bisnes Shaklee ni, ianya sangat SIMPLE, MUDAH, FLEKSIBEL, MUDAH ALIH dan ANYTIME ANYWHERE.


SERIUS NAK BAIKI PENDAPATAN KELUARGA DENGAN BISNES ONLINE SHAKLEE?


3 Petua yang saya ingin cadangkan

Take action.
Take action.
Take action.

Tak ada istilah tak pandai niaga, asal mahu buat. #BuatSampaiJadi boleh ke boleh? Anda pasti berjaya, in shaa Allah. 


Apa tunggu lagi, jom join Bisnes Online Shaklee bersama team RISE sekarang! Disaat kawan-kawan makin berjaya, kita masih tak daftar Shaklee? Rugiiii. Rugi masa, rugi prospek kena sambar. Begitulah. Say Yes & join us today!

Peluang tambah pendapatan secara part time dan juga fulltime. Anda disekitar Selangor dan Kuala Lumpur? Boleh jumpa sendiri dengan Alin face to face. Kita set appointment. Capai jer henfon dan hubungi Alin sekarang ya.



Salam Sayang, 

Azlin M. Atan  | Wasap.  019-2682709  | azlin.mohdatan@gmail.com
#PengedarShakleeDenaiAlam 
COD Shaklee : Shah Alam . Elmina . Denai Alam . Bukit Jelutong . TTDI Shah Alam .

* Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit

#shakleethrive2023 | #shakleetriumph2023 | #blogmegashaklee | #SetRahmahShaklee2023


No comments:

Post a Comment