Tuesday, April 4, 2023

Promosi Jualan Rahmah Shaklee - April 2023, Pengedar Shaklee Denai Alam

Siapa sangka Shaklee juga turut prihatin dan lancarkan Promosi Jualan Rahmah Shaklee - April 2023 ini. Fokus kami supaya lebih ramai rakyat Malaysia mampu memiliki supplement berkualiti tinggi daripada Shaklee.



ESP ini TOP SELLER yang jadi pilihan semua peringkat usia dan semua fasa kehidupan. 6 Cara Protein beri manfaat kepada tubuh anda:
  • Mengandungi Asid Amino
  • Menggalakkan Pembinaan Otot Kurus
  • Membantu Pembaikan Sel
  • Menyokong Tenaga Berkekalan
  • Menyokong Tekanan Darah Sihat
  • Membantu Mengekang Ketagihan Gula dan Menstabilkan Gula Dalam Darah.

Gabungkan ESP ini dengan Sustained Release Vita C Plus, memang bertambah lagi wow! Ramai yang tahu bahawa 1 biji Vitamin C Shaklee bersamaan dengan 7 setengah biji Oren! Maka waktu ni lah masa terbaik penjimatan yang paling banyak untuk kita buat stok keluarga, harga jimat dan berbaloi-baloi!

BARU NAK CUBA?

Jika anda baru nak cuba, jom terus register jadi ahli. Free aje. Bayangkan hanya RM109 dapat 2 jenis produk yang best dan dapat membership percuma! Siapa nak bagi walaupun hanya RM35 harga keahlian, kan? 

Nak lebih penjimatan amik 2 set terus. Kongsi bersama ibu ayah atau adik bradik yang lain mahupun rakan taulan. Anda hanya perlu membayar RM188 sahaja dengan penjimatan PERCUMA keahlian (bermilai RM35) dan penghantaran (bernilai RM10). Best ke best?!

Berminat nak register ahli Shaklee disini


DULU PERNAH REGISTER SHAKLEE

Tak sure ID Ahklee anda masih aktif atau tidak? Jangan risau, Alin boleh bantu anda semak dalam sistem. Jika sudah 2 tahun tiada apa-apa pembelian, Shaklee akan terus lupuskan nama ahli dari sistem sebab nak bagi peluang orang lain jadi ahli. Maka ia takkan mengunakan banyak penyimpanan data untuk ahli yang tidak aktif. Jelas?

MASIH AHLI SHAKLEE

Bagi yang masih aktif ID Shaklee, inilah masanya untuk anda rebut peluang dapatkan set Promosi Julan Rahmah Shaklee. Malah jika ada yang nak renew, inilah peluangnya! Inginkan penjimatan berganda-ganda, ambil lah 2 set atau lebih set Promosi Jualan Rahmah (Set.B) ini dan nikmati penjimatan penghantaran percuma dan mana tahu anda juga boleh layak cash rebat 5% atau lebih dari Shaklee, jika belian anda melebihi nilai kelayakan bonus Shaklee.


PENGEDAR SAH SHAKLEE DENAI ALAM, BUKIT JELUTONG DAN KAWASAN SEKITARNYA

Kawan-kawan juga boleh dapatkan ready stok dari saya. COD area Denai Alam, Bukit Subang, Elmina, Subang Bestari, Saujana, Bukit Jelutong, TTDI Shah Alam dan kawasan sekitarnya dengan cepat dan efektif. Ini kerana saya mempunyai Stock Produk Shaklee yang baru & fresh ditangan. InsyaAllah. 

Penghantaran POS ke seluruh Malaysia, Singapore, Brunie juga disediakan. Nak order SHAKLEE dan dapatkan konsultansi terbaik buat anda? Jom order secara Whatapps sekarang.
 
Shaklee juga menawarkan diskaun hebat untuk beberapa jenis 
suplemen dengan promosi twin pack yang sangat menjimatkan. 
Hubungi Alin untuk info lanjut ya



Salam Sayang, 

Azlin M. Atan  | Wasap.  019-2682709  | azlin.mohdatan@gmail.com
#PengedarShakleeDenaiAlam 
COD Shaklee : Shah Alam . Elmina . Denai Alam . Bukit Jelutong . TTDI Shah Alam .

* Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit

#shakleethrive2023 | #shakleetriumph2023 | #blogmegashaklee

No comments:

Post a Comment