Thursday, April 27, 2023

Insentif Shaklee Malaysia Bantu Wanita Jana Pendapatan Tambahan

Hi Assalamualaikum,


Adakah yang sudah lama intai-intai dan cari peluang untuk berbisnes secara online? SEKARANG adalah masa paling sesuai untuk anda. Bukan esok, bukan bulan depan dan bukan tahun depan tapi sekarang! 


Bulan April 2023 sehingga March 2024 ini, Cycle baru Shaklee bermula. 


Peluang kita semua untuk bermula FRESH dan sama rata. Bulan baru, buka buku baru, azam baru, semangat baru dan target baru.  Ayuh kita merancang berubah ke arah lebih baik. 



Saya sendiri bermula dengan makan sendiri. Alhamdulillah kini sudah jadi kerjaya seumur hidup. Pejam celik pejam celik dah masuk hampir 13 tahun (wow, lamanya!) saya berkecimpung dalam bisnes online Shaklee dan 10 tahun secara full time. Dari pengguna sampai saya betul-betul nekad dan rank up Supervisor (jadi leader).


Semuanya bermula dengan impian saya untuk jadi suri rumah sepenuh masa BERGAJI. Kira stay at home dengan solid income tengah bulan. Adakah anda tak sanggup berkerja sambil travel dan tinggalkan anak-anak? Sayalah tuh.

Majoriti team saya bermula buat Shaklee dengan menulis blog, FB dan semua medium online. Nak bercakap berdepan dengan orang promote barang, semua kami sejenis pemalu (sangat, kihkihkih). Walau medium blog ini makan masa untuk bina keyakinan pembaca, seminggu dua minggu sebulan belum tentu ada hasil, namun bila dah berhasil ianya bercambah-cambah.


APA ITU INSENTIF SHAKLEE?


1- JANA INCOME TANPA HAD


Yang ini paling best. Dengan 3C Shaklee, potensi pendapatan tanpa had. Selain dari dapat beli produk dengan Harga Ahli, dan dapat Cash Bonus (5%-21%), Shaklee juga ada menawarkan lebih dari itu bagi ahlinya yang berminat dan SERIUS BERBISNES. 


Shaklee ada 13 cabang income, bukan sekadar Untung Runcit, malah ada Bonus Peribadi, Bonus Kepimpinan, Bonus Insentif Rank Coordi, Key dan Master serta Bonus Subsidi Kereta. 

Kenangan dapat “Kunci” Kelayakan Bonus Subsidi Kereta 
bersama Team Partner, Master Puteri. 

Bestnya Bonus Subsidi Kereta ini kita boleh gunakan duit yang dapat dengan cara yang kita mahukan. Beli kereta boleh, atau beli rumah, bayar pendidikan anak dll. Anda tentukan. Menarik kan? 
 

Bisnes Shaklee ini bukan sekadar buat duit. Kita tak boleh nak bertahan lama kalau kita sekadar nak buat duit. Iyalah, di mana-mana pun boleh buat duit, namun bisnes Shaklee adalah untuk mereka yang nak sihat dan dapat hidup yang lebih baik serta suka bantu orang lain juga untuk capai impian mereka. 


Tugas kita hanya fokus dan kosisten untuk bina 2 perkara berikut seperti dibawah. Ulang dan ulang perkara yang sama kepada orang yang berbeza! Bukan perkara yang berbeza kepada orang yang sama.
 

BERAPA BONUS SHAKLEE BAYAR SETIAP BULAN?


Tidak pernah sehari pun Shaklee terlewat nak bayar "gaji" pengedarnya pada setiap 14hb, dimasukkan terus dalam akaun bank. Malah ada masa dibayar lebih awal lagi. Ya Allah, seronok sangat!

Sikit banyak Bonus Shaklee bergantung kepada Jualan dan kedalaman organisasi yang kita bina. Semua pengedar ada peluang untuk jana income yang besar, baik yang baru, makan sendiri atau yang serius berbisnes. Asalkan rajin dan usaha lebih, dapatlah lebih.
Bonus pertama saya hanya RM32 sahaja. Kemudian meningkat jadi RM211, RM531, RM566 dan cecah 4 angka selepas serius dan komited 4 bulan berkongsi kebaikan Shaklee secara part time. Siapa nak bagi kan? 
Hanya guna produk sendiri & berkongsi manfaat produk, dapat tambahan pendapatan tengah bulan. Tak perlu nak paksa-paksa atau pujuk rayu orang pun untuk membeli. Happy tau!

SISTEM BONUS SHAKLEE ADIL DAN PATUH SYARIAH

  • Di Shaklee tiada istilah siapa masuk dulu, dia dapat income lebih! Malah ramai sahaja leaders yang ada upline yang tiada pangkat apa-apa, malah ada yang tak layak dapat bonus pun ada.
  • Tiada hasil RM, jika kita tidak buat apa-apa jualan pun.
  • Malah orang dibawah juga boleh potong bonus dan pangkat orang diatasnya jika dia usaha lebih. Adilkan?

Antara Bonus Distributor dan Supervisor yang Shaklee Bayar.
 Bonus boleh disemak melalui atas talian jer


Nak tak jika anda boleh dapat bonus di tengah bulan seperti di atas? On top of bonus tu dapat lagi bonus tambahan sebanyak RM600 dari Shaklee? Jika ya, teruskan membaca. 


2- TAMBAHAN TAWARAN INSENTIVE SHAKLEE KHAS BUAT SEMUA AHLI SHAKLEE BARU DAN LAMA (APRIL-JUNE 2023)


Bagaimana nak sertai? 

  • Daftar sebagai ahli Shaklee bagi yang baru. 
  • Untuk Pengedar Shaklee sedia ada aktif dan komited bisnes serta yang ingin kembali aktif, juga boleh sertai cabaran ini.
  • Sahut cabaran Supervisor Monthly Challenge bermula April 2023 sehingga June 2023.
  • Naik Rank sebagai Supervisor pada bulan April/Mei/Jun 2023.
  • Konsisten dan Maintain efektif rank 2 bulan berturut-turut di Rank baru.
  • Dapatkan tambahan Bonus tunai RM600, 1 bulan selepas bulan kelayakan.

Macam-macam boleh buat dengan tambahan RM600 ini. Antara seperti perkongsian team partner saya dibawah. Ya Allah best kan? Bukan hanya kita sahaja dapat rasa tapi team partner kita pun dapat rasa sekali.







3- INSENTIF TRIP PERCUTIAN 5-6 BINTANG SETIAP TAHUN


Suka tak dapat pergi melancong secara PERCUMA? Bawa badan dan duit belanja saja, yang lain Shaklee tanggung dan uruskan 100%; dari pengangkutan, penginapan, makan minum serta perjalanan sepanjang lawatan. Ya Allah, best sangat sangat.


Layan jer la gambar-gambar sepanjang beberapa trip percutian saya bersama Shaklee. Dah join sekali Trip Percutian Shaklee ni, pasti nak join berkali-kali. Seriyessss. Tak pernah tak dapat duit belanja sara diri sepanjang di trip Shaklee. Baju ikut kebudayaan tempat juga Shaklee berikan untuk kami rasai sendiri kebudayaan masyarakat negara yang dilawati.


Begitulah.


Shaklee Trip di Bangkok, Thailand


Shaklee Trip ke Shiragawa Go, Japan
Perkampungan yang mendapat pengiktirafan UNESCO sebagai 
kampung bersejarah dan tercantik di Jepun.



Ada yang dah teruja dan berminat nak join bisnes Shaklee serta nak tahu bagaimana untuk dapat trip setiap tahun bersama Shaklee? Jom join dulu, baru tahu.


KESIMPULAN


Saya percaya kita buat bisnes bukan untuk buat duit geli-geli sahaja kan, namun ingin mulakan berbisnes dengan BERMISI. Mesti nak kaut dan rasai semua Insentif Shaklee yang ditawarkan. Hidup ini bukan dari mana kita bermula tapi ke mana kita nak tuju. Semua orang boleh bermula. No Perfect time untuk bermula. 


Ayuh saya bantu anda kenalpasti blueprit bisnes kita supaya setiap bulan kita dapat urus dengan baik. Bukan hanya bisnes, malah dapat urus kehidupan seharian dan keluarga. Terus bergerak dan beri sehabis baik. Tiada short cut untuk berjaya.


Bila kita sudah tahu apa kita mahu, muntahkan dengan TINDAKAN. 


TARGET IS NOTHING, IF DO NOTHING”



Jom buat sampai dapat! 

Cepat tekan link ini ya http://www.wasap.my/60192682709




Salam Sayang, 

Azlin M. Atan  | Wasap.  019-2682709  | azlin.mohdatan@gmail.com
#PengedarShakleeDenaiAlam 
COD Shaklee : Shah Alam . Elmina . Denai Alam . Bukit Jelutong . TTDI Shah Alam .

* Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit

#shakleethrive2023 | #shakleetriumph2023 | #blogmegashaklee | #SetRahmahShaklee2023


No comments:

Post a Comment