Wednesday, June 14, 2023

PENGEDAR SHAKLEE AKTIF DENAI ALAM, SHAH ALAM

Assalamualaikum, 
Hi, saya Azlin. Pengedar Aktif Shaklee Denai Alam, Shah Alam yang berdaftar di bawah akta jualan langsung Malaysia. Anda tak perlu risau. Saya merupakan Shaklee Distributor yang aktif dan sah, Ejen Res-Vivix Shaklee yang mempunyai pengalaman dalam shaklee lebih daripada 12 tahun. Saya turut mendapat bimbingan daripada Doktor dan Pakar Nutrisi Bertauliah serta Saintis Shaklee.
COD area Denai Alam, Bukit Subang, Elmina, Subang Bestari, Saujana, Bukit Jelutong, TTDI Shah Alam dan kawasan sekitarnya dengan cepat dan efektif. Ini kerana saya mempunyai Stock Produk Shaklee yang baru & fresh ditangan. InsyaAllah. 

Penghantaran POS ke seluruh Malaysia, Singapore, Brunie juga disediakan. Nak order SHAKLEE dan dapatkan konsultansi terbaik buat anda? 
Jom order secara Whatapps sekarang.

SEBAB MENGAPA ANDA PERLU JOIN AHLI DAN BELI PRODUK SHAKLEE, RES-VIVIX SHAKLEE DAN YOUTH SKINCARE DENGAN SAYA


1- DAPAT PANDUAN & BIMBINGAN DARI PAKAR 


Anda bukan sahaja boleh tanya soalan, malah saya boleh aturkan untuk anda  berhubung secara terus 1-1 kepada pakar nutritionist Shaklee selepas menjadi ahli Shaklee dengan saya. 

Saya mempunyai sijil Certified Product Trainer dari Shaklee. Sangat EXCLUSIVE sebab anda akan dapat FREE CONSULTATION dan MONITORING dari saya tentang cara makan yang betul dan berkesan serta 1001 panduan kesihatan dan gaya hidup yang sihat. 

Bersama Dr Sonhee Park, Saintis Shaklee
Kelas tentang Kepentingan Nutrisi untuk Sokong 
Pra-Kehamilan, Kehamilan dan Post-Kehamilan


Bersama Chris Kyrou, 
Naib Presiden Penyelidikan dan Pembangunan Kecantikan
Penjagaan Kulit YOUTH
 

Ini antara kelas kesihatan yang kami hadir setiap bulan untuk belajar terus dengan doktor pakar berkaitan nutrisi & kesihatan. Anda akan dapat consultation dari  ilmu yang bukan main google-google sahaja tetapi direct daripada perkongsian kelas doktor yang saya hadiri. Saya sentiasa upgrade ILMU untuk pastikan saya dapat berikan servis yang terbaik untuk anda.

Kelas Antioksida Master Defender Against Diseases.
bersama Dr. Haresh Kumar

Workshop Nutrivention for Nutraceuticals bersama 
Dr Redza Rahman, Profesional Medical Scientist

2- DAPAT PANDUAN & BIMBINGAN CARA MAKAN YANG BETUL 


Saya merupakan Pengedar Shaklee Denai Alam, Shah Alam & mempunyai kedai shaklee di Shah Alam secara online. Saya sudah consume Shaklee sejak 13 tahun lepas lagi, bermula dengan penyusan anak ke-2 saya sehingga berpengalaman menjayakan penyusuan anak lebih dari 2 tahun seramai 3 orang. Saya turut sudah rasai pengalaman hamil, menyusu serta berpantang bersama Shaklee. Hampir 99% produk shaklee saya sudah makan. 

InsyaAllah saya akan bantu anda dan berikan konsultasi cara makan yang terbaik mengikut kondisi dan keperluan anda.

Saya juga komited dalam penjagaan kesihatan dan telah merasai sendiri pengalaman dalam No sugar Challenge 100 hari, Proof it Challenge Shaklee, Detox Shaklee way serta diet Intermittent Fasting dan turut berjaya turunkan berat badan. Ini antara komitmen saya untuk buktikan kepada team, bahawa kami bersedia untuk bantu lebih ramai lagi yang  inginkan kesihatan dan kualiti hidup yang lebih baik.

3- DAPAT CASH BACK DARI 5% SEHINGGA 21%* 


Jika selama ini anda tak pernah jadi ahli Shaklee dan hanya membeli Shaklee sahaja tetapi tak dapat apa-apa cash rebate. Now! dengan pembelian produk hatta hanya untuk makan sendiri sahaja anda boleh dapat UV point. Dari belian UV terkumpul selama sebulan, minimum belian terkumpul jika 150uv dah layak dapat cash rebate 5% ke akaun ID anda. Malah anda boleh dapat sehingga 21%. Best kan? Geli-geli beli untuk makan sendiri pun boleh dapat cash back.

Peluang bisnes juga ditawarkan bagi yang ingin mencari extra income tengah bulan. 

.
Dahulu saya merupakan jurutera di sebuah syarikat swasta oil & gas. Tahun 2023 ini, genap 10 tahun saya sudah menjadi ''Suri Bisnes Bergaji" sepenuh masa. Alhamdulillah.

Salam perkenalan ya!

Bermula join Shaklee selepas habis berpantang anak ke-2 
sehingga sudah beranak 4 & masih counting.

Jika berada disekitar area Besut dan mencari Pengedar Aktif Shaklee Besut, Terengganu boleh hubungi ››› Sumaiyah. Yang berada diluar kawasan lain boleh semak list Pengedar Aktif. InsyaAllah service tip top.

Salam Sayang, 

Azlin M. Atan  | Wasap.  019-2682709  | azlin.mohdatan@gmail.com
#PengedarShakleeDenaiAlam 
COD Shaklee : Shah Alam . Elmina . Denai Alam . Bukit Jelutong . TTDI Shah Alam .

* Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit

#shakleethrive2023 | #shakleetriumph2023 | #blogmegashaklee | #SetRahmahShaklee2023


No comments:

Post a Comment