Tuesday, January 30, 2018

3 Sebab Mengapa Shaklee YOUTH sangat Istimewa


The Science Behind YOUTH®

Kunci kepada kulit cantik yang kelihatan muda adalah pembaharuan sel. Pembaharuan sel bagi kulit yang muda boleh dilakukan dengan mudah. Namun, apabila umur semakin meningkat, pembaharuan sel kulit berlaku lebih perlahan, kerana kolagen kurang dihasilkan dan kulit hilang keanjalan. 

Tidak seperti penjagaan kulit biasa, teknologi canggih YOUTH menangani penuaan di permukaan kulit pada tahap selular sel kulit anda. Ianya dilakukan dengan menggunakan "patent-pending Youth Complex" yang mengaktifkan youth protein untuk menjana semula sel-sel untuk hasilkan lebih banyak kolagen dan keanjalan.


Paling menarik key ingredients YOUTH ini bukan hanya dalam satu produk, malah terdapat semua produk rangkaian YOUTH! Ini sangat rare berbanding rangkaian produk yang berada dipasaran. Ini menjadikan YOUTH Skin Care antara yang pertama seumpamanya di dunia.



Paten-pending Youth Complex Kombinasi Lotus Japonicus dengan Ekstrak Buah Schisandra Chinensis digunakan untuk menjana semula sel-sel untuk menghasilkan lebih banyak kolagen dan keanjalan serta mengaktifkan protein youth utama untuk menjana semula sel dan secara struktural memberikan lebih banyak nutrien dan tenaga kepada kulit anda.


Paten-pending Anggur Muscadine Gabungan polifenol melindungi dan baiki DNA selular dalam kulit anda sambil menghalang kolagen dan kerosakan keanjalan.


Multi-patented Vital Repair®+ Complex menyediakan antioksidan nutrien dan vitamin penting untuk menghalang radikal bebas merosakkan kulit dan menggalakkan pertumbuhan sel yang lebih sihat.

Clinical results without compromise™




Semua YOUTH products adalah
  • 100% Vegan
  • Cruelty free
  • Gluten free
  • Dermatologist tested
  • Hypoallergenic
  • Suitable for sensitive skin
  • Non-comedogenic
  • Ophthalmologist tested



Set penjagaan kulit yang mudah dan senang, yang dapat bersihkan sel kulit mati, menghidrat, melindung dan bekalkan nutrisi kepada kulit anda, untuk kelihatan lebih muda. 
Nak dapat harga jimat atau mungkin nak cuba jana inkam? Wasap Alin ya 019-2680709 atau klik sini

No comments:

Post a Comment