Thursday, February 1, 2018

Kawan Baik Kulit Wanita

Kunci kepada kulit cantik yang kelihatan muda adalah pembaharuan sel kulit. Inilah kawan baik kulit saya yang bantu dalam pembaharuan sel kulit, iaitu kolagen dan vitamin c. 

Pengurangan kolagen bermula seawal usia 25 tahun. Seawal 20-an, kita hanya perlu 2000mg kolagen sahaja untuk maintain kolagen kulit kita. 

Namun, bila mencecah sahaja usia 30-an, kolagen semakin super laju berkurang dan menyebabkan kita perlu lebih banyak lagi kolagen untuk elak kulit dari kedutan, garis halus, jeragat dll.

Ramai yang kata,
  • Nak SIHAT ambik Kolagen
  • Nak sendi lancar amik Kolagen
  • Nak CANTIK luar dan dalam ambik Kolagen
  • Nak nampak MUDA jelita ambik Kolagen

Vitamin C juga apabila semakin meningkat usia, kulit kita akan kehilangan vitamin C secara beransur-ansur yang menmbahkan lagi masalah kedutan,  bintik hitam dan garisan halus.

Vitamin C bantu untuk kulit kita jadi awet muda dan anjal dengan meningkatkan penghasilan kolagen untuk menyokong dan kuatkan kolagen kulit agar tidak mudah rosak akibat cahaya matahari terik dan juga keradangan. Ia juga bantu sembuhkan luka, selain hebat melawan radikal bebas.

Amalkan suplemen vitamin C untuk keremajaan kulit dan awet muda di samping membantu kulit menjadi lebih cerah.


Nampak tak bagaimana dua sahabat baik ini bekerja? Ya mereka sangat melindungi kulit kita dari bahaya persekitaran dan menyokong kesihatan dari dalam ke luar.


Bertindak sekarang dehh! Kalau dari sekarang tak jaga, bila lagi kan? 




Apa istimewanya kolagen dan vitamin C ni?

Keistimewaan Kolagen 

  • Shaklee Collagen Powder menyediakan 4,000mg Kolagen proprietari RSS (Sisik Ikan Merah), kolagen yang dipilih dengan teliti yang diekstrak daripada sisik Ikan Merah dan tahan lasak. 
  • Bukan sekadar memberikan kolagen, ia turut mengandungi tujuh ramuan utama termasuk ekstrak biji Camellia Japonica, ekstrak Pfaffia, eskstrak kerang-kerangan, Laktobasilus asidofilus, Vitamin C, B2 dan B6 . 
  • Berat molekul yang kecil  bantu untuk penyerapan yang tinggi. Pek individu untuk pengambilan segera, bila-bila masa, di mana sahaja.

Keistimewaan Vitamin C

  • Sustained Release Vita-C Plus adalah produk semula jadi yang diperolehi daripada ekstrak jagung yang sesuai untuk mereka yang mempunyai perut sensitif. 
  • Ia mempunyai sistem pelepasan berperingkat yang melepaskan 500mg vitamin C dalam masa lima jam untuk meningkatkan penggunaan vitamin C dan mengurang pembaziran. Ini bersamaan dengan pengambilan satu setengah biji oren setiap jam selama lima jam. 
  • Diperkayakan dengan 120mg bioflavonoid sitrus yang bertindak secara sinergi dengan vitamin C, untuk meningkatkan lagi keberkesananya.


"Look Beautiful, Be Youthful"
Azlin
#YouthfulFromWithin

No comments:

Post a Comment