Sunday, May 28, 2023

Cash Rebate - Peluang Makan Vitamin Percuma




Salam A-May-Zing!

Hari ini Alin nak berkongsi dengan anda tentang peluang makan vitamin Shaklee secara PERCUMA! Teruja tak? Sebelum itu apakah Cash Rebate Shaklee dan bagaimana nak dapatkannya?


CASH REBATE SHAKLEE



Cash Rebate Shaklee atau Bonus Shaklee dibayar setiap bulan. Paling best ia di bayar setiap tengah bulan. Lagi lagi best, tidak pernah sehari pun Shaklee terlewat nak bayar pengedarnya pada setiap 14hb, dimasukkan terus dalam akaun bank. Malah ada masa dibayar lebih awal lagi. Ya Allah, seronok sangat!

Sistem pembayaran bonus Shaklee ADIL DAN PATUH SYARIAH. Di Shaklee tiada istilah siapa masuk dulu, dia dapat income lebih! Malah ramai sahaja leaders yang ada upline yang tiada pangkat apa-apa, malah ada yang tak layak dapat bonus pun ada. Anda usaha anda layak dibayar atas usaha anda.

Tiada hasil RM, jika anda goyang kaki tidak buat apa-apa jualan pun. Malah orang dibawah juga boleh potong bonus dan pangkat orang diatasnya jika dia usaha lebih. Adilkan?

Sikit banyak Bonus Shaklee bergantung kepada Jualan dan kedalaman organisasi yang kita bina. Semua pengedar ada peluang untuk jana income yang besar, baik yang baru, makan sendiri atau yang serius berbisnes. Asalkan rajin dan usaha lebih, dapatlah lebih.


BAGAIMANA CARA UNTUK DAPATKAN CASH REBATE SHAKLEE


A- DAFTAR AHLI


Untuk daftar sebagai ahli shaklee anda mesti sekurang-kurangnya
    • Umur 18 tahun.
    • Warganegara Malaysia atau Penduduk tetap.
    • Anda boleh mendaftar secara individu atau bersama pasangan anda.
    • Pasangan anda mungkin tidak mempunyai pengedaran berasingan.

Peringatan!!
Pastikan prospek anda bukan aktif member dari kumpulan lain sebelum mendaftar. Jika pernah join dan telah expired keahlian sebelumnya, tiada masalah


CARA DAFTAR AHLI SHAKLEE


1- Anda boleh Daftar ahli secara EXPRESS dengan klik link pautan DISINI atau berikan maklumat anda yang lengkap seperti berikut untuk saya bantu santuni dan mudahkan pendaftaran anda melalui website Shaklee.

Sila berikan maklumat seperti berikut:
  • 1. Nama penuh seperti di dalam IC
  • 2. Ic no
  • 3. Bangsa
  • 4. Status jika sudah bersuami/isteri
  • - nama suami/isteri as per ic
  • - no ic suami/isteri
  • - no hp suami/isteri
  • 5. No hp
  • 6. Email
  • 7. Alamat 
  • 8. Nama bank & no account untuk shaklee bank in cash bonus secara terus setiap 15hb (Jika layak setiap bln)

2- Login ke website Shaklee dengan masukkan ID dan pasword sementara anda dan terus boleh buat belian dan bayar yuran ahli.

3- TAHNIAH! Anda kini Shaklee Independent Distributor yang sah. Kami gembira mengalu-alukan anda untuk menjadi sebahagian daripada Keluarga Shaklee kami #TogetherWeRise

Mudah kan?


B- KUMPUL POINT PRODUK


Saya sendiri bermula dengan makan sendiri produk Shaklee. Jadikanlah diri kita sebagai testimoni terbaik dan nikmati hidup sihat serta faedah kehidupan yang lebih baik dan lebih sihat. 

 
Alhamdulillah dengan Shaklee saya berjaya menyusukan anak lebih 2 tahun ketika bekerja mahupun selepas bekerja dari rumah. Paling happy bukan saya saja malah dapat bantu ibu-ibu lain turut berjaya dalam penyusuan susibu anak mereka. 

Asbab berkongsi kisah penyusuan saya dengan anak-anak di blog, ramai yang berminat untuk mencuba Shaklee produk. Setiap belian dalam sebulan, kita akan dapat points atau dalam Shaklee istilahnya UV (Unit Volume), UV ni terkumpul selama sebulan dan daripada UV nilah, Shaklee akan bayar kita Cash Rebate. Bergantung kepada UV setiap produk, Shaklee akan kira dan kumpulkan sepanjang sebulan.

Berapa RM dapat untuk UV terkumpul? Haaa boleh tengok jadual dibawah.

Nota:
Pembelian minimun untuk layak dapat bonus tunai Shaklee
ialah sebanyak 150UV = 5%. Pengiraan di atas adalah hanya
anggaran sahaja.


Jadi dari mana kita dapat UV ni? Boleh jadi dari belian kita sendiri, atau kawan-kawan guna ID kita, atau kita belikan untuk adik-beradik, saudara mara, jiran dan sebagainya.

Saya merasa Bonus pertama saya sebanyak RM32. Kemudian meningkat jadi RM211, RM531, RM566 dan cecah 4 angka selepas serius dan komited 4 bulan berkongsi kebaikan Shaklee secara part time. Siapa nak bagi kan? Hanya guna produk sendiri & berkongsi manfaat produk, dapat tambahan pendapatan tengah bulan. Happy sangat tau! Duit gaji untuk beli vitamin tak usik pun. Kira Shaklee tolong bayarkan vitamin saya setiap bulan gitu.

Best kan?


C- SIAPA YANG LAYAK UNTUK DAPAT CASH REBATE


Setiap ahli Shaklee memang layak untuk menikmati cash rebate atau bonus tunai ini walaupun TIADA apa-apa rank ya. Pastikan setiap belian anda menggunakan ID Shaklee anda bukan ID orang lain.

Jadilah pengguna bijak, beli produk Shaklee, amalkan untuk kesihatan, kongsikan dengan orang sekeliling dan kaut sebanyaknya bonus tunai yang Shaklee tawarkan. Dengan hanya sebagai pengguna setia produk Shakee, kita dapat bonus tunai setiap tengah bulan, tidak pernah gagal. Seronok tak? Jadi ambil peluang ini.

Berikut antara contoh ahli makan sendiri team saya, dapat bonus dia.



KESIMPULAN


Hidup ini bukan dari mana kita bermula tapi ke mana kita nak tuju. Semua orang boleh bermula. No Perfect time untuk bermula. Jadi, nak makan vitamin FREE dan nikmati Cash Rebat Shaklee? Jom hubungi saya!



Salam Sayang, 

Azlin M. Atan  | Wasap.  019-2682709  | azlin.mohdatan@gmail.com
#PengedarShakleeDenaiAlam 
COD Shaklee : Shah Alam . Elmina . Denai Alam . Bukit Jelutong . TTDI Shah Alam .

* Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit

#shakleethrive2023 | #shakleetriumph2023 | #blogmegashaklee | #SetRahmahShaklee2023


No comments:

Post a Comment