Friday, July 14, 2023

Ketahui Perbezaan Vivix dan Res-V Shaklee

Kesihatan yang baik bermula dengan sel-sel yang sihat. Nak dapatkan nutrient untuk kekalkan sel yang sihat sehingga ke tahap selular level DNA, wajiblah cuba amalkan Vivix dan ResV. Kedua-duanya merupakan signature produk Shaklee, dari sumber Polifenol dan Resveretol yang terbaik. 

Vivix atau Res-V yang mana pilihan anda?

Bagi saya sendiri jika diberi pilihan, saya suka dua-dua. Sebabnya masing-masing ada kekuatan dan kelebihan tersendiri. Perbezaan antara Vivix dan ResV yang wajib anda tahu.


Apa beza Vivix dan Res-V?


Melalui penyelidikan bertahun-tahun, Saintis Shaklee telah mencipta campuran polifenol dari sumber semula jadi yang lebih seimbang dengan kepelbagaian polifenol yang menyerupai polifenol berspektrum luas daripada alam semula jadi. Sebagai tambahan kepada polifenol berkuasa dari Anggur Muscadine, ResV kini mengandungi polifenol dari Delima, Ekstrak Anggur Merah, Chebulic Myrobalan dan banyak lagi. 



Saya mudahkan rujukan perbezaan Vivix dan Res-V untuk anda dalam bentuk poster berikut.



Apa beza cara pengambilan dan penyimpanan Vivix dan Res-V?


Antara Vivix dan Res-V, boleh ke saya ambil salah satu sahaja? 


Pengambilan Vivix dan ResV sebagai amalan harian sangat bermanfaat kepada tubuh, terutamanya dalam melindungi diri daripada serangan radikal bebas, pencemaran persekitaran serta toksin, memperbaiki sel sehingga tahap DNA. Terima kasih dengan keunikan formulasi yang kaya dengan polifenol tumbuhan ini.



Shaklee mencadangkan pengambilan Vivix dan ResV diambil bersama-sama setiap hari. Amalkan Vivix pada waktu siang, dan amalkan ResV pada waktu malam.

  • Vivix untuk perlindungan sepanjang hari contoh dari radikal bebas dan pencemaran persekitaran. Sebab itu kita galakkan ambik waktu pagi.
  • ResV untuk baiki sel ketika kita sedang tidur, sebab tu kita ambik waktu malam.



Ingin Merasa Kebaikan Kandungan ResV Vivix Bagi Kesihatan Yang Lebih Baik dan Lama?


Jom dapatkan Vivix dan ResV daripada saya hari ini. Pembelian sebotol Vivix atau sebotol ResV melayakkan anda untuk dapat keahlian Shaklee secara PERCUMA bernilai RM35.00. Ehh bulan ini ada Promosi ResV-Vix tau.

PROMOSI RESV-VIX

Untuk pemegang kad kredit Maybank, anda berpeluang untuk membeli ResV-Vix dengan diskaun 5%, serta berpeluang nikmati 0% EzyPay x 6 bulan. Promosi ini berlangsung sepanjang bulan Julai 2023 sahaja. Lekas wasap untuk saya bantu anda.





Salam Sayang, 

Azlin M. Atan  | Wasap.  019-2682709  | azlin.mohdatan@gmail.com
#PengedarShakleeDenaiAlam 
COD Shaklee : Shah Alam . Elmina . Denai Alam . Bukit Jelutong . TTDI Shah Alam .

* Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit

#shakleethrive2023 | #shakleetriumph2023 | #blogmegashaklee | #SetRahmahShaklee2023


No comments:

Post a Comment